FANDOM

Pająki są stworzeniami występującymi w Amnesia: The Dark Descent. Nie są w stanie zaatakować Daniela w TDD, ale może się to stać w custom story, jeśli zostaną tak ustawione.

Pobrane (3).jpg

Informacje Edytuj

Mogą zostać dodane do gry przez edytor, ale z racji tego, że nie zostały w pełni skończone to nie mogą zostać zabite przez gracza. Pojawiają się w Nawie, ale nie atakują, są tylko scenerią.

Wygląd Edytuj

Nie są niczym więcej niż zwykłymi pająkami.

Ciekawostki Edytuj

  • W ich folderze są trzy pliki dźwiękowe, nazwane "spider_die#.ogg", co znaczy, że pająki miały być prawdziwymi, śmiertelnymi przeciwnikami.
  • Początkowo planowano, aby pajęczaki były przeciwnikami, których Daniel miał spotkać w Archiwach, lecz zostały wycofane z końcowej wersji gry.
  • Pająki pojawiają się również w Penumbra: Overture, innej grze Frictional Games. Oba modele są prawie identyczne. Dodatkowo w Penumbrze pająki można było zabić, najpewniej Frictional planowało zastosować coś podobnego tutaj.
  • Eq1nyf.jpg
    Mimo, że w rzeczywistości nie zaliczają się do przeciwników to jest możliwość aby zaatakowały Daniela gdy ten się z bliży (w custom stories).
  • W Amnesia: A Machine for Pigs w pokoju trofeów, i nie tylko, znajduje się gablota z pają

kiem. Najprawdopodobniej jest z tego samego gatunku, który Filip spotkał w Penumbra Overture.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki